HTML

Novelláim

Novellákat, verseket, vagy esetleg hosszab történeteket fogok majd írni.. Remélem majd teccik:9 nagy cupp!! És sok komi gyűlik össze:D Puszaa

Friss topikok

  • Tom Kaulitzné: Köszííkie:) Aresh vagy. Puxíí♥(K) (2008.07.07. 13:59) Anyu nee!!
  • Tom Kaulitzné: Köszönöm:) (2008.07.06. 21:39) Mindig csak veszekedés
  • Tom babym: köszike... pusza (2008.03.28. 20:55) A szomorú napon
  • Kyky: Ez tök jó lett :-) (2008.03.28. 17:47) Hiába menekülsz
  • Tom babym: Jajj, én is cejetlek babóóm:D CupPp(L) (2008.03.14. 14:53) Hóesés

Linkblog

A szomorú napon

2008.02.20. 14:09 Tom babym

Na hali. Ez lesz az első novellám. Remélem tetszeni fog. Mindenképp halgass valami lassú számot a TH-tól. (Geh, 1000 meere, Rette mich stb..) Komikat kérek majd. Pusz



Ez is ugyanolyan nap volt mint a többi. Reggel suli. Nem szerettem suliba járni. Csak egy valaki miatt. Ő pedig nem más mint az osztálytársam: Tom Kaulitz. Akkor még nem volt Tokio Hotel. Nem volt Georg, Gustav. Nem volt turné. Számomra csak Tom Kaulitz létezett. Amikor rámnézett vagy épp köszönt elöntött a melegség. Ez történt egy nagyon szomorú napon is. Épp a suliba mentem mikor Tom szegődött mellém. Köszöntünk egymásnak és ennyi volt. Némán mentünk egymás mellett. Nem tudtam megszólalni. Pedig éreztem hogy ez lesz. Szeretem Tomot de amikor a közelembe van... Hirtelen megszólal.
-Nem lennél a barátnőm? Nagyon soakt gondolkodtam. Szeretnék veled lenni. Szeretlek
Mikor meghallottam a szeme könnybe lábadt. Nem tudtam mit csinálni. Sírjak vagy nevessek? Csak megálltam és ledermedtem. Tom mégegyszer rámnézett majd megint megkérdezte.
-Lennél a barátnőm?
Igennel válaszoltam. De ezt nem kellett volna megtennem. Ez volt a nagy baj. Hogy igent mondtam. Tovább sétáltunk az úton. Megfogta a kezem megálított a szemebe nézett és megcsókolt. Egyszerűen leírhatatlan milyen volt. Elöntött a forróság. Beértünk a suliba. Ment a haverjaihoz Tom és egy jót nevettek. Gondolom valami hülyeségről beszéltek megint. Mindig ezt szokták. Becsöngettek. Az órákon csak Tomra tudtam gondolni. Csak rá. Megszűnt körülöttem a világ. Tom Kaulitz arca lebegett előttem. Ahogy megcsókolt. Ahogy megfogta a kezem. Ahogy a szemembe nézett. Hihetetlen. Kicsöngettek. Végre. Mehetek haza.
-Hazakisérhetlek?.-Tom nekem
Én bólintottam és már indultunk is. Az úton sokat beszélgettünk. A kelletténél is jobban beleszerettem Tomba. Imádtam Tomot.
-Na itt vagyunk.-Én és megcsókoltam Tomot
-Szia.-Tom és elment
Ez volt életem legszebb napja. Alig vártam a holnapot. Mikor beléptem a suliba mindenki sugdolózni és mutogatni kezdett rám. Megláttam a terem ajtaját. Ki volt írva hatalmas betűkkel hogy: Bea az hülye. Hogy gondolta hogy Tom Kaulitz járni fog vele?
Könnycsepp gurult le az arcomról. Aztán még egy. Volt még ott egy cikk ahol Tom megcsókolt. Elkedztem olvasni. Ez volt benne.
Tom: Nem tudom Bea hogy vehette be hogy szeretem. Hogy lehet valaki ilyen hülye? Megcsókoltam. Fúúúúj. Ez csak egy fogadás volt a haverokkal. Nekem nem kéne ilyen csúfság.
Olyat éreztem mint még soha. Mint ha a szívembe egy tőrt szúrtak volna. Sírtam. eldobtam a könyveimet és szaladtam haza. Borús volt az idő már-már az eső is esett. Én csak szaladtam. Tomnak bűntudata támad. Elindult felénk. Lassan lépdelt hogy ki tudja találni mit mondjon. Én már a konyha késsel álltam a fürdőszobában. Felvágtam az ütőerem. A vér csak folyt és folyt. Ekkor megdörrent az ég. Tom tudta hogy valami baj van. Szaladt ahogy csak tudott. Be a szobámba. A konyhába. Mikor a fürdőszobába ért hallotta, hogy szenvedek. Benyitott és meglátott engem. A földön fekve.
-Bea?? Be... Bea...? Miért???? Mi...mi......... Miért??? Tom és ordított egyet mire megdörrent az ég. Én szeretlek. Sajnálom hogy ezt tettem veled. A haverok akarták. Mindig is bejöttél. De fogadnom kellett mert akkor megöltek volna. De inkább én feküdnék itt. Nagyon sajnálom.-Tom és elkezdett sírni. Ennyit mondtam még neki. Suttogva.
-Se..se..semmi baj. Szeret.. szeretlek.-Én és több élet már nem volt bennem. Tom ringatott a karjába a könnyei csak folytak. Azt kérdezgette magától: Miért? Miért?
A temetésen Tom állt a sírom előtt. A kezét a sírkőre tette és ezt mondta: Szeretlek kicsim. Ekkor valaki megfogta a kezét és válaszolt. -Én is téged. Szeretlek nagyon. Az a valaki én voltam. Minden nap figyeltem onnan fentről. Nagyon megváltozott. Talált magának egy nagyon aranyos lányt. De engem soha nem felejtett el. A közös kép amit csináltunk ott van a szekrényén. Ez van ráírva: Örökké együtt. A halálon túl is. Szeretlek.




Hát remélem teccet. Ez volt az első novellám. Komit kérnék. Köcc:D Pusza

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkaulitznovella.blog.hu/api/trackback/id/tr53347162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laura 2008.02.20. 15:32:00

hát nagyon jóó!!nekem nagyon bejön!!Gratu!!!csakh így tovább..jah és sztem írhatnál még egyet.vagy akár egy egész törit is xD nah puszii szijjah

Bill fan 2008.02.20. 15:35:02

am naon faxxa lett már teljesen bőgtem :'( naon jó volt na de nem took többet írni mert teljesen elázik a billentyűzet:'(

Tom babym 2008.02.20. 15:42:36

hehe!! Köszönöm nektek. Írni fogok még. Ha lesz ihletem:D Köszi Laura télleg. És neked is köszi Mejjindám

Tom babym 2008.02.20. 16:22:33

AM ha a törimet akarod megnézni: tokiohotelundmi.blog.hu
:D

AngyaliBoszi 2008.02.20. 18:49:38

ez is nagyon jó de megint a stílus
figy ha megengeded én átírnám a novellád mert naon teccik.. remélem nem haraxol

Tom babym 2008.02.20. 18:55:01

Köszike. Nyugodtan átírhatod. Nem baj. Csak majd én is hadd nézzem meg ha kész lecc:) Kössz

Bill fan 2008.02.20. 19:10:43

nah az átírásra én is kíváncsi vok cejje mindenkit aki olvassa

Tom babym 2008.02.20. 19:11:35

XD!!!!!!! Cejje. Köcc akomit! Pusza

Bill fan 2008.02.20. 19:13:11

naon szivesen neked bájmikor cejjjjjje

Tom babym 2008.02.20. 19:22:54

Köszönööööööm:) Pusyy babym;)

Rena 2008.02.23. 16:16:23

azta Bea te nyugodtan írhatnál egy könyvet!!!!!!!
Naon joóók de télleg!!

Tom babym 2008.02.23. 16:27:46

Ohhh:$!! Köszönöm. Aree vagy!!! NAgyon!! Pusz hugi:D

Kyky 2008.03.28. 17:39:36

Ez jóó nagyon :-D

Tom babym 2008.03.28. 20:55:41

köszike... pusza
süti beállítások módosítása