HTML

Novelláim

Novellákat, verseket, vagy esetleg hosszab történeteket fogok majd írni.. Remélem majd teccik:9 nagy cupp!! És sok komi gyűlik össze:D Puszaa

Friss topikok

  • Tom Kaulitzné: Köszííkie:) Aresh vagy. Puxíí♥(K) (2008.07.07. 13:59) Anyu nee!!
  • Tom Kaulitzné: Köszönöm:) (2008.07.06. 21:39) Mindig csak veszekedés
  • Tom babym: köszike... pusza (2008.03.28. 20:55) A szomorú napon
  • Kyky: Ez tök jó lett :-) (2008.03.28. 17:47) Hiába menekülsz
  • Tom babym: Jajj, én is cejetlek babóóm:D CupPp(L) (2008.03.14. 14:53) Hóesés

Linkblog

A boldog vég

2008.02.22. 09:58 Tom babym

Na itt lecc egy novi:D:D XD!! rem majd teccik:) Pusza. Kommentet is kérek:)



Reggel 7:00-kor csörgött az órám. Suli. Sajnos. Felöltöztem meg minden ami még szükséges. Beértem a suliba. A barátnőm már a kapuba várt. Bementünk a terembe. Leültünk dumáltunk egyet. Szóba jött Tom is aki a pasim. A barátnőmnek az ex pasija volt Tom. Ezért mindig róla áradozott. Egyszer rá is szóltam hogy hagyja abba mert idegesít. Ő az én pasim, már nem az övé. De csak nem akarta abba hagyni. Egyszer beteg lettem. Persze a leges legjobb barátnőm lecsapott azonnal Tomra. Hízelgett neki meg minden. Tom is benne volt ebbe a kis játékba, és már a csóknál tartottak. Épp megjelentem a leckét elkérni. A barátnőm kezdtett volna bele a magyarázatba, de engem nem érdekelet. Odamentem hozzá és megpofoztam. Ebből egy szép kis verekedés kerekedett. Tom szaladt hozzám.
-Jól vagy?.-Kérdezte tőlem ijedten Tom
-Persze.-Válaszoltam
Ezzel vége lett a mi barátságunknak. Ma este lesz egy házi buli. Semmi kedvem elmenni, főleg egy levegőt szívni azzal a .... Tom kérlelt könyörgott hogy menjek. Megadtam magam. Elindultunk. Útközben fogtuk egymás kezét, csókolóztunk. Nagy nehezen oda is értünk. Becsengettünk és mikor beléptünk már javában ment a buli.
-Nézzétek Tom Kaulitz és a kurvája.-A volt barátnőm gúnyosan
-Kabd be.-Én és mentem tovább Tommal
Én és Tom 3 számot végig táncoltunk. Tom elment egy italért. Ott maradtam magamban. Már kicsit kezdett hiányozni a pasim ezért indultam megkeresni. De hogy mit láttam... Elkapott a sírás.
-Ő a csajod még mindig?.-A volt barátnőm Tomnak
-Jesszus. Mit csinálok?.-Tom ijedten
-Várj Bea kérlek.-Tom elkapva a karom
-Hagyjál.-Én kiszabadultam a szorításából és szalastam haza.
Tom utánam jött. Berontott a házba. Letérdelt elém és ezt mondta.
-Annyira sajnálom. Nem tudom mit csinálok. Nagyon szeretlek kicsim. Tudod hogy milyen voltam? Egy elzűllöt alak aki a farka után ment. De te.. te megváltoztattál. Melletted végre férfinak érzem magam. Én..én szeretlek.
Annyira meghatódtam hogy megint előtört belőlem a sírás. Tomhoz bújtam és úgy éreztem biztonságban vagyok. Nem bántahat senki.
-Én is szeretlek kicsim.-Én és megcsókoltam Tomot.
Azóta nagyon jóba vagyunk. Már eltelt 3 év és még mindig imádjuk egymást. Szerintem mi együtt fogunk meghalni. Az éjjeli szekrényen van egy kép amire ez van írva: Bea & Tom 4ever!



Na remélem teccet. Zsú Boldog lett:D:D Mármint Nem Zsú hanem a rész boldog. Na szal érted??:D:D Komit kérek.Pusz

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkaulitznovella.blog.hu/api/trackback/id/tr66349530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AngyaliBoszi 2008.02.22. 16:21:30

"...már eltelt 3 év és nekem össze jött az élet, embereknek tízezrei nézik ahogy élek..."
:D
cupp a pofidra

Bill fan 2008.02.22. 18:48:57

naon faxxa lett de nekem még mindig a szomorúak tetszenek de ez is naon faxxa lett cejje bejjám

Tom babym 2008.02.22. 18:55:49

Köcce!! Are vagy Mejjindám:) Köszike AngyaliBoszi. Aree vagy!!! Cupp néked is anygalka:D Neked is Mejjinda
süti beállítások módosítása