HTML

Novelláim

Novellákat, verseket, vagy esetleg hosszab történeteket fogok majd írni.. Remélem majd teccik:9 nagy cupp!! És sok komi gyűlik össze:D Puszaa

Friss topikok

  • Tom Kaulitzné: Köszííkie:) Aresh vagy. Puxíí♥(K) (2008.07.07. 13:59) Anyu nee!!
  • Tom Kaulitzné: Köszönöm:) (2008.07.06. 21:39) Mindig csak veszekedés
  • Tom babym: köszike... pusza (2008.03.28. 20:55) A szomorú napon
  • Kyky: Ez tök jó lett :-) (2008.03.28. 17:47) Hiába menekülsz
  • Tom babym: Jajj, én is cejetlek babóóm:D CupPp(L) (2008.03.14. 14:53) Hóesés

Linkblog

Saját versek

2008.02.21. 12:12 Tom babym

Na itt most versek lesznek. Remélem tecceni fog. Ez mind saját költemény lesz




Van egy fiú kit szeretek.                               
Bár ő reménytelen eset.
Messze van nem ismer,
Én sem tudom nekem ki kell.

Szeretném kezét fogni,
Állandóan ajkán lógni.
A szemét minden áldott nap nézni.
De ő... ő ezt úgy sem érti.

Ha rám mosolyogna, olvadnék
Tőle egy "sziát" kérhetnék.
Elmennénk innen messzire,
Ahol nem találna meg senki se.

Boldogan élnénk együtt,
Egymást nagyon szeretjük.
A múltat szépen elfelejtjük,
A boldogságot együtt megkeressük

--------------------------------------------------------------------------------------
Szeretem a csókod ízét.
Szeretem a szemed színét.
Utánad bármikor szaladok,
Csakis érted...érted harcolok.

Már csak te élsz bennem.
Meg kell tennem,
Nélküled nem élet az élet,
Meg kell tennem kérlek értsd meg.

Ha este hazaérsz,
Majd biztos engem kérsz.
Keresel, kutatsz, de nem találsz
Engem már elragadott a halál.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomkaulitznovella.blog.hu/api/trackback/id/tr81348330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása